aj mitt huvud

vilken jävla kväll. 111 bilder + massa till. fy fan. men helvete vad kul det var. vår egentappning av spiderpig. haha eller hallelujah på golvet. eller det obligatiriska sex snacket, toppen 8.5 vs 9 . herregud. själv låg man ju på nerflyttningsplats, om vi ska snacka idrottstermer. haha. men jag trivs där.
sen full fart till bongo. haha med betoning på full. haha. sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. eller jo. ditt as nu åker jag hem. haha emma måste fått chocken. hallelujah. blev som vanligt taxi hem. jag diggar de alltså. 30 spänn i dricks är vi inte för snälla. haha och förlåt för alla jävla sms. jag sa på förfesten , ikväll ska inte jag skicka ett enda sms. vad hände? haha herregud. jag var väl uttråkad eller nåt. att vara själv på bongo var väl ingen hit. haha
nej nog för idag. när bilderna kommer, så kommer jag.. skratta. herregud. sjuk kväll.
hahaha andy måste hata mig.
nej nu ska jag ta tag i mitt liv och byta om, sitter i fotbollsmjuiks. haha. översnyggt.

okej kom på. fy fan. and then. emma, de behåller vi för oss själva..





vi flippade i takt med musiken

Kommentarer
Postat av: engo

hahaah va kostar en ungdom? and theeeen?
o va vi la in löpet,så snabbt har jag nog aldig sprungit hahah

2007-12-09 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback