burned baby burned

vilken jävla natt,
-sex and the city borde stämmas...
- eeh va?
- ja de har snott namnet.
- sover du ?
- nej . hahah

ah vilken natt. stackars dig och stackars mig. haha

idag har jag jobbat, och bränt mig nåt otroligt. så jävla klantig är jag. tog tag i en metall grej som legat i ojla, 200 grader sisådär. jag mitt nöt försöker rädda metallgrejjen som inte ens är ömtålig när den faller mot golvet, tänkte inte på värmen. nejnej. mina reflexer agerade snabbare än mitt sunda förnuft. vilket resulterade i fyra feta blåsor mitt i handen. jävla pucko, ja tack jag vet. så nu lägger vi denna tragedi bakom oss. men ni era as garvade.



ikväll har jag haft den mest perfekta kvällen. det finns bara en person som kan förstå. lilla hjärtat.

Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you

jag kommer sakna våra stunder.  men du kommer ju hem igen

Kommentarer
Postat av: den som kände sig träffad.

I come back tooo yooou my love...o då ska vi ta igen allt vi missat. o tack för det bästa sällskapet evahh haha

2007-12-17 @ 00:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback