dags att eehta?

ush är still aningens mätt, haha nee så farligt blev det faktiskt inte, sex prinskorvar sex köttbullar, sex räkor, fyra ägghalvor och gröt! och gissa vem som fick mandeln, uuh jag blev så paff, nåt håt i den annars så mjuka gröten. uh som carro brukar säga. ne men det var en väldigt trevlig julafton, jävligt mycket folk och hundar bara, hög ljudvolym så att säga. idag vaknade jag 0952 och kunde inte somna om, så jag satte på tv i förhoppningar om att det skulle vara något mysigt julprogram med icke. ettan var de kasstbarnprogram, tvåan gudstjänst! trean eeeh nån serie, fyran och femman såndär spelgrej, så nu tittar jag på top 10 at 10 med Jay Z haha. har hittils känt igen EN låt och nu spelar dom upp ettan. wei.
nehepp. nu ska jag gå ner och kolla vad man bjuds på för käk idag haha. idag blir det en hel lugn dag för mig, middag i eftermiddag =) ikväll blir det film för hela slanten. en annan börjar ju 0700 imorgon. så ring absolut inte mig om ni vill ha skjuts, nån måtta får det vara..


nej det var allt för nu,

Kommentarer
Postat av: engöö

hahah jay z vilket skämt

2007-12-25 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback