i don't care.

från och med nu ska jag lägga min energi på rätt saker. jag tänker inte gå in närmre på exakt vad jag slösar energi på. men jag ska sluta tänk om. jag har det bra nu och det är det som räknas. det jag inte vill veta ska jag nu sluta ta reda på. äh nu blev det så där djupt igen. jag är inte ens deppig. jag mår faktiskt bra. jag är väl den sista som ska klaga. men jag är människa och vi människor är experter på att påpeka allt som är dåligt och sämst på att ta fram det som faktiskt är bra. så nu med risk att bli en överpositiv jävel, sån som alla hatar så kommer nu ett överlyckligt inlägg. för det känns faktiskt som om jag börjar få struktur på livet, livet just nu. jag ska engagera mig i jobbet, åka på utbildning och bli en skiftledare. fatta vilken lärdom för livet. jag tycker inte så illa om mina blåsor, faktiskt rätt kul att plåstra om sig själv och försöka intala sig att det är synd om sig själv, när det i själva verket är fyra unka blåsor. som svider ibland. herregud. jag är tillsammans med en som jag har väldigt kul med, en person som jag verkligen gillar. men som jag vet inte gillar att bli för offentlig, så därför skriver jag inte mer om oss.
jag har börjat att planera att flytta hemifrån. jag har en lägenhet som blir min. sjukt tur för mig. lyckligt lottad. jag vet hur jag vill att den ska se ut. frågan är väl bara då, om jag kommer få bestämma helt själv.
jag har underbara vänner. verkligen. endel gamla pärlor, men även nya från jobbet. carro,amela,hannes,hanzén,elli, aah alla ä verkligen så himla trevliga.. tack vare jobbet har jag blivit en ny människa. med nya vänner och kärlek. jag har ett lag att träna med efter nyår, och dom vill att jag ska träna med dom, dom vill ha mig. sinnes. ah jag skulle kunna fortsätta, men jag tror att det räcker så.
men det känslan jag har går inte riktigt att beskriva. en sån underbar känsla. en helt totalt lycklig känsla. och denna känslan ska jag ta till vara på. för jag vet att man inte alltid mår så bra som jag gör just nu.

så nu får alla tycka att jag är en självgod och spydig jävel, men förlåt mig, jag är bara så lycklig.

Kommentarer
Postat av: amela

haha jag blir glad :D har saknat dig din griiis =)

2007-12-19 @ 01:18:25
Postat av: e.

mohaha ett jävligt spydigt inlägg, men vafan be happy liksom, varför inte skylta med det? hej o hå.

2007-12-19 @ 10:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback