i wanna love you, but i better not touch!

GRATTIS EMMA :D idag har jag haft på mig partyhatt hela dagen! bara för att du fyller år. din gnu.

idag har jag varit med andy hela dagen, sen åkte jag till a6 träffade amela! vi åkte till .... och köpte en julklapp till en viss person. sen åkte vi hem till hennes bror och  umgicks med hans hundar. haha eller nåt.
nu ska jag träna. magen ska bort, igen.
och en kär vän från dalsland flyttar snart hit :D han får mig att tänka på sommaren eehm för några år sen =) så kul!

nej från och med nu är det skärpning.. men jag vet inte. hejdå



the type of guy who doens't see what he has, until she leaves... =)


låtar som passar nu

poison & aly ai.. men imorgon är det glömt

Kommentarer
Postat av: emma19årwoho

tackar för partyhatten, väldigt fin gest och ja kul att dalsland kommer :) liv i kista hahah...noooot....men aa poison är livets låt!

2007-12-03 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback