i'm here without you

ja ikväll är kvällen, kvällen jag borde gå ut men gör det inte, kvällen jag borde vara full, men kan inte. kvällen jag borde tillbringa med kompisar, men väljer att avstå. kvällen jag  borde dansa på centrum, men väljer att ligga hemma ensam i min säng. kvällen jag borde ha så jävla kul men orka.
haha jag ligger så  bra här i min säng. jag har ätit en hyffsat god kalkon med hela släkten + andy =) när jag tröttnat på att vara social så gick jag och andy upp och intog min säng och ...
sen var det dags att köra andy till hans glada vänner på torpa, själv åkte man hem igen, läste lite Harry Potter, (tönt jag vet). nu tittar jag på tomten är far till alla barnen, sen ska jag sova. för imorgon är det jag som jobbar 7-16. och det är det som är förklaringen till att jag inte är ute full och svirar. eller typ. jag längtar till nyår.. =) vad som nu än händer!

nej nu får ni hitta något annat att underhålla er med. nog från mig.

.... tittade på jönsson ligan!  


if you think you're so hot, baby show me what you got


Kommentarer
Postat av: amela

hahaha jag stannade också hemma idag. :D

2007-12-26 @ 00:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback