let me take you there

ännu en ledig dag. det är något så gudomligt skönt. jag har personligen vaknat, i min brors lägenhet, med andy. kört mannen till jobbet, själv åkte jag och hämtade min andra man i livet.. ozzy.
sen har han och jag myst hela dagen.. med ett litet undantag när jag åkte till ÖB. väl inne på öb inser jag att jag har tappat bort min mobil, kaos. skyndar mig ut sätter mig i bilen och får inte igång skrället. helvete blir mer och mer fustrerad. och blir mer och mer sur, där satt jag i en bil som inte gick att starta, utan mobil, så jag kunde inte nå någon heller. paniken kom sakta men säkert krypande. men då kommer smartlollos tänkande in i bilden. jag går ut, låser bilen och låser upp igen sagt och gjort, hoppar ur bilen, går runt ( det går nämligen inte låsa på förarsidan.. haha) låser, låser upp går runt hoppar in, och ser samtidigt som jag sätter mig på den, MIN MOBIL. woho. sätter nykeln i låset och bilen startar. haha att panik kan vändas till lycka på mindre än 30 sek kan jag nu bevittna. tjipphej


Kommentarer
Postat av: engiiiii

hahahahah du är väl rena rama rolf du

2007-12-27 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback