no one.

hej alla trogna läsare. här kommer ett kort inlägg från eran idol. jag mår bra. jag har jobbat hela veckan, därav mitt frånvarande i denna blogg, jag ber så hemskt mycket om ursäkt. men det lär upprepas.. haha i veckan har  jag då även hunnit med att gå på julbord. hm. sju prinskorvar, och några majsbollar för 330 kronor. inte illa. men det var trevligt, roligast var när andy, hannes , hanzén och jenny blev något påverkade haha.
jaja idag är det torsdag, vaknade upp på trevligaste sätt, med hans armar runt mig. men nu har han gått. jobb. typsikt är det. men chefen har fixat helg team och jag och han är i samma team, jag hanzén, andy, jenny. bra skit.
idag ska jag och min favoritbror gå på a6 och köpa julklappar. vi får väl se hur det går med vår ekonomi. haha
nej nej det var mitt liv i korta drag. ikväll ska jag fika med en annan stjärna.

så nu ha ni fått nog med inblick i mitt liv

Kommentarer
Postat av: e

prinskorv för 300 spänn är inte helt fel, jag menar bättre det än sill.

2007-12-13 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback