OC

nu är det slut, på riktigt slut. the end is not near, it's here. som det så passande hette! ush det slutade lyckligt trots allt. och allt handlar om hopp. att gå sin egen väg, men samtidigt tro på ödet. jag är helt berörd. oc är helt enkelt den bästa serien ever. så mycket känslor.
men dock jag saknade marissa. med henne skulle allt varit perfekt, nu var det bara jätte bra!
nu ska jag deppa ihop totalt för min favoritserie är slut för alltid. jag har sett allt man kan se. seth, summer, ryan, marissa, taylor, julie,caleb, jimmy, luke, kaitlin,,sandy,kirsten. det kommer aldrig komma några nya avsnitt med dom. och det är känns lite tomt. men men det finns värre saker som kan hända. men jag kommer sakna det.

byebye

OC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback