oh shit

Har du pojkvän/flickvän? Jao
Är du kär? Ja
Hur tidigt stiger du upp? Gärna så sent som möjligt.
Vem/vilka vet mest om dig? Jag själv
Gillar du att slåss? Yes. haha jag är så extremt stark. så jag slå ner de flesta
Vad ska du göra ikväll? Vila! kolla på L A
Har du utländska föräldrar? Nepps.
Var har du ont? I huvudet.
Är du bra på att måla? Nej
Vem kramade du senast? ehm emma,ida, mathilda eller ellen.
Vad längtar du till? Julafton
Sparare eller slösare? Slösare. lätt
Bio eller promenad? Hum. promenad. men nån man gillar.
Är du kittlig? HAHA. behöver jag ens svara. testa så får ni se.
Rädd för insekter? Nja. dom är inte jättetrevliga.
Anser du att du är stark? Som fan.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Massa kul. Vaknade upp på det stället som är det bästa stället att vakna, hade en superbra kväll sen. men alla mina små vänner.
Vad gjorde du kl 8 i morse? SOV
Vad har du druckit idag? Vatten, vatten, vatten
Vad var det senaste du åt? Pasta
Vad var det senaste du köpte? Ett överlevnads kitt till emma. haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Nej, Kärlek är något man bygger upp.
Favoritklädsel? Skinnjacka, tights,kjol och t.shirt. och sjal förståss 
Vad gör dig glad just nu? Genom att bara tänka på gårdagen. haha Glädje blandas med ångest. haha
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad/ångest.
Sommarplaner: Thailand, inte i sommar men ändå. det blir ju sommar. typ. i sommar ska jag njuta av ledigheten och göra roliga saker med dom jag älskar mest
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vara osynlig. när man ville, inte alltid såklart
Gillar du att sjunga? Nja. i rätt sällskap
Vad längtar du mest efter just nu? Att vara ledig, julafton och att få somna bredvid den bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback