we are so in loooove

en väldigt söt låt.

det är fredag. lollo har jobbat, ligger numera i sin säng, för ovanlighetens skull. livet är fantastiskt....
nej faktiskt så rusar dagarna iväg. hinner inte med mycket nu för tiden, jag ligger mest i min säng och myser, min nya hobby är att läsa, det är faktiskt väldigt underskattat. en riktigt go bok, lite tända ljus och en mysig filt. heey det låter som om jag är 65 bast, jag tror jag ska förtidspensionera mig. skämt å sido.
idag gick tiden snabbt på jobbet. men shit ibland flippar jag på vissa.
nej nu ska tant lollo läsa.




okej vad fan ska jag ha på mig på nyår?

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha aa vad gammal du är lollo, pension snart kanske? =)

2007-12-30 @ 17:31:06
Postat av: e

du kommer alltid vara ungdom för miiiig :)

2007-12-30 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback