10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 !


10 favoriter:
Färg:
Rött
Mat: Kycklingsallad, majorens
Band: GC
Film: Love Actually
Bok: Sommarsystrar
Sport: Fotboll
Årstid: SOMMAR
Veckodag: Fredagar
Glassmak: noo inte glass! men om jag måste välja, så blir det marsglass
Tid på dygnet: när man precis kommit hem och inser att man kan vila hela kvällen.

9 för tillfället:
Humör: lugn som en filbunke
Smak: gummi, mina läppar har fått smak av ozzys bya boll
Kläder: leggings och svart tshirt
Bakgrund: Jag och ellen på väg hem från kreta!
Nagellack: svart...
Tid: 1306
Omgivning: rummet! ozzy!
Irritationsobjekt: mamma " riv morötter"

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Jennie
Screen name: va?
Husdjur: Hund!
Piercing: öronen..
Förälskelse: haha ehm, det var nog Zac i Hanson
Musik: Hanson
Bil: har inte köpt nån första bil
Kyss: ehm va skön hette han.

7 senaste:
Cigarett
: lönehelgen.
Mat: Frukost, två mackor med korv
Dryck: Mjölk.
Biltur: Idag kl 0800 efter min och ellens tripp
Kyss: Pussade ozzy idag på morgonen
Spelad låt: Äntligen på väg - Håkan Hellström
TV-program: Navy Cis igår natt

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: haha nej
Brutit mot lagen: Ah liiite
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Absolut
Varit med på TV: nopp, eller jo lokal tv!
Kysst någon du inte känner: Yes

5 nej tack:
Kläder: Rosa, inte min färg, helt enkelt
Mat: Lever
Musik: Techno
Dryck: ehm mjölkdrinkar
Personlighetsdrag: Elak

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var på bio, åt godis, tittade på tv och spelade bowling
Du kan höra just nu: Dumbom, tangetbordet, mina andetag, min egen röst,
Du inte kan leva utan: Choklad, sängen, hundar och mina nötter
Du gör när du har tråkigt: lyssnar på musik, går en promenad, letar käk. har tråkigt!

3 personer:
Du kan berätta allt för: så lägligt att de va just tre. gissa vilka!
Du tycker om: svårt val. ellen,emma&mathi såklart!
Du inte gillar: just för tillfället har jag nog ingen jag inte gillar

2 val:
Kaffe eller te: nej tack
Vår eller höst: HÖST!

1 önskan: att min önskning går i uppfyllelse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback