åh

jag som var minst taggad av oss alla innan denna tjäcka kväll, blev mest taggad.
vi åkte till sandra där det bjöds på förfest. helskoj. jag skar mig ett glas, som jag fick skiten för att det hade gått sönder. men det var inte mitt fel.... haha ett ägg på väggen. aah vad säger man.
wellwell, efter dessa små incidenter åkte vi till stan och huset. 
" vi tar bussen kvart över tio så är vi hemma typ kvart i elva"  hemma på huset. haha
väl på huset var det kuuul. ellen sötaste. vi dansade natten lång =)
hemgång vid 2 min röst var helt slut, och idag låter jag som en kråka. men vad gör det? ingeeet.

så idag vaknar man av sin helfestliga alarmklocka, godmorgongodmorgongodmorgongodmorrrrrrrgon.
uppe på två sek. wei bakis va är det? pigg som en mött, tog man på sig leggingsen och drog på mig mössa och tjocka skor, morgonpromenad. ojoj. tilläggas bör att jag blev så illa tvingad av min mor.
du måste gå ut med ozzy! NU!
shit, bara att gå.


mina naglar är lätt hetast, jag tror ellen blev en smula avis. tss
och nu känns det bra haha, så jävla full. men ack så snygg&bra! 
tjipp, och ett extra tjipp till ellen personligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback