back!

bion var helbra! lilla ivar.
sen när man kom hem såg man ett sms från pappa. kom till bowlinghallen nu. okey
så hann man med att bowla en måndag som denna.
jag var iofs rätt kass. men det var kul!

mina ben ser för jävlig ut! kul att det är träning imorgon igen, då får jag äntligen chans att bättra på blåmärkerna. om petra tränar är ju chanserna stora!
imorgon ska alla vara så huttiga och gå upp.tidigt. jag funderar på att gå upp i tid jag med och sen åka och gymma! men imorgon kommer jag säkert tycka att sängen är mer lockande. jag känner mig själv väl.

ikväll efter bion och efter bowlingen va jag ganska huttig och gick ut och gick i en halvtimma, minst! jag trodde jag skulle bli våldtagen två gånger. haha först när det kom en ensam svartklädd man, som gick i sakta mak, en cm framför mig. jag stannade och han rörde sig sakta framåt, men då hör och häpna kom polisen! haha, så då kände jag mig lite trygg, stannadeo ch lekte med ozzy och mannen var borta!

sen när jag var vid eifa kom en bil med motorn avstängd och helt kolsvart, shit tänkte jag, nu kommer odm slänga in mig här i bagaget. haha, men jag överlevde, stackarn hade fått fel på bilen, den gick inte att starta, men jag brydde mig inte ett skvatt, sprang där i från. bokstavligt tala.

jag tyckte det var tjäckt att polisen körde mitt i lilla ljungarum, undra vem som hade gjort nåt bus. inte va de jag iallafall, jag log så glatt jag bara kunde. haha

nu viva la bam sen, navy cis efter det, sängen! godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback