dag två.

dag två på min sjuktid, jag vaknade vid nio, kände mig hyffsat pigg och frisk, va lite trött bara, men det är man ju varje morgon lixom. tog feber. 37,2 inte feber. eller lite kanske. men ändå en alvedon, sen är man på fötterna.  så jag sprang in i duschen fräschade till  mig aset. scrubb och hudkräm och deo och massa mer. sen när jag skulle välja kläder blev jag helt varm och matt. febern steg.... kul. så hade man duschat i onödan. nu visade febertermometern 37,8 well well lite högt kl nio på morgonen. japp.

istället för "kläder" drog jag fram mjukis byxor och ett linne. så nu sitter jag här igen.
planer för dagen är att jag ska skriva lite till på mitt religions arbete. wei. jag har börjat och det är en vecka kvar till inlämning. damn i'm good.
sen ska jag även försöka få lite käk i kistan. inte ett så svårt uppdrag.
resten av dagen ska jag vila! titta på film och sex and the city.
men jag lär tröttna på att vila. men men. det är bara att gilla läget, som tomas ledin säger.
gillalala lääääget.

tjippmipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback