en såndär dag.

idag var en såndär dag, en sån dag då den första tanken man får när man vaknar är, åh jag längtar så tills jag får gå och lägga mig igen. en sån dag som men helst skulle vilja slippa.
inga kläder passade, inte ens mjukis kändes rätt, då är det illa. på naturen mådde jag illa, vi pratade blod.
sen gick jag och ellen till hemköp, ellen var nyttig och köpte frukt, jag däremot var väldigt nära att köpa ett paket korv. haha jag blev så sugen. men sen insåg jag hur pinsamt det skulle vara om nån såg mig smaska på en korv. haha så istället blev det choklad. en nyhet! geisha finns numera med apelsinsmak, den var syndigt god. som när jag och ellen stod där och diskuterade vilken geisha jag skulle ta,
ellen - ah men jag tror nog ingen är äcklig. haha choklad är aldrig äckligt

sen kom det fasande matte provet, nog talat om det.

men nu är det nya tag. haha min madrömsdag är över. och hey jag lever fortfarande är det inte för tjäckt?

Kommentarer
Postat av: alien

älskar dej

2007-02-09 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback