ett halvt kilo godis tyngre

och med en humör som är strålande! imorgon blir de core och fotboll! idag har jag haft en vilodag!
eller typ inte, jag och emma traskade runt rocksjön idag. haha, e de där en russel eller? aah va fan tror du elle?
kul ja!

stackars magnus sa några, hejdå magnus, svenska folket vill inte ha dig längre! byebye.
svenska folket vill ha andreas johnson. min gud, nästa vecka.  första gången jag ser framemot schlagern.
nu blir det tv och sömn, hoppas inte grannasen tänkte spika kl 0900 imorgon bitti också, för då jävlar ska de få med mig att göra. jag ska dunka tillbaka och hoppas att de fattar piken, om inte så är hämden ljuv.
partyparty

har köpt balskor. vagabond är favoriterna. så coola.
tjipphipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback