gissa!

ni kan inte ana vad jag och ellen har gjort idag på morgonen. haha det slår de mesta!
godmorgon!

efter den lilla trippen kom jag hem och somnade om. välförtjänt. sen 1050 vaknade jag av att min mamma hade paniiik!
hon har köpt en ny mobil, värsta hightech.. haha men hon fattade inte ett skvatt när hon skulle installera.
louiiiiiise har jag inte satt i simkortet rätt? ehm nej, det har du inte.
louiiiiiise hur skriver man ett sms.jaa du hur svårt kan de va
haha aah jag fick hjälpa till med de mesta. men nu är den igång och den funkar gallant.

idag ska jag vila upp mig, efter den hårda morgonen, sen ska jag ta nya tag och åka och träna fotboll.
yes, ida för fan. vad tråkigt jag kommer ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback