life goes on

life make me strong, sorry but i didn't and i can't go back.
idag har jag pallrat mig upp och insåg till min stora besvikelse att det har snöat ännu mer.
mer snö = mer slask, vilket leder till omständigheter. skulle gå till bussen! men jag kom inte frammåt.
jag halkade omkring som en idiot. till nästa vinter ska jag införskaffa mig ett par rejäla snökängor, så jag kan ge snön en fight tillbaka.  men denna vintern har det inte blivit så. efter dessa rader om snö kan vi alla konstatera jag vill ha vår!
men tids nog kommer väl den också. då vet jag en som hurrar med öppna fina vårskor.

  

nu blir det plugg & sex and the city en oslagbar kombination. på lollos vis på att säga. tjippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback