livet är så mycket mer.

än bara framtiden.

så därför orkade inte jag gå upp i morse för att gå på den rackarns syodagen och därför sket jag i att gå upp idag överhuvud taget, och därför åkte jag till tandläkarn i mjukis och mössa. och därför är denna dagen sådär extra bra, därför att idag har det bara handlat om mig.
jag har gått en promenad (lång som attan)
jag har ätit lax (för att jag ville det)
jag har inte pluggat matte (för att jag kommer ändå inte få G)
jag har lyssnat på håkan (för att jag vill det) (och för att jag älskar det)
idag finns bara jag.
jag blev glad nör anja tog guld, så denna dagen är kanske lite anjas med. inte bara min. men mest min
min älskade hund gnällde efter mig när jag åkte iväg, då känner man sig inte älskad eller så.

i världen finns så många (för många) varför, i min värld finns bara därför, och det är därför jag är den jag är. en glad jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback