louiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise

jag fryser.

har precis avnjutit en sallad, mm majorens, sallad,tomat,gurka,pasta,kyckling,fetaost,skina,ägg, samt currysås! godare får man leta efter.
innan lunchen gick jag&mamma och ozzy runt rocksjön, det var sviiinkallt och långt!
på vägen hittade vi en liten hundlekplats, med lite olika agility hinder, ozzy tyckte att röret var hel festligt!
wei.  kanske ska börja träna agility.
ska först bara lära mig att stava till ordet a g i l i t y. snart.

nu blir det musik och plugg, sen blir det träning, bräda med min älskling ellen, sen blir det återigen plugg, kanske en chokladboll? de var länge sen.

den som lever får se. tjipp!

Kommentarer
Postat av: guess who

din käcka jävel;) tjipp tjipp haha

2007-02-19 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback