LouiseThorénArtonÅrOchLycklig

yes. då satt man här igen. det är lov, känns det? svar nej.
personligen har man nästan inga lektioner, inga läxor. så hela mitt liv är som ett stort lov.

idag hade jag en lektion mellan ett och halvtvå typ. så jag masade mig ur sängen kl 11.00 hur skönt som helst. gick ner, tog en dusch, smörjde in mig i min urgoa bodybutter, la en ansiktsmask,målade (till min stora förvåning senare på dagen) bara fem naglar.  fönade håret, och sminkade mig och klädde på mig, sen kände jag mig hur fräsch som helst. då är man inte nöjd eller så.
ner och käka frulle, bagle med vitlöksost grej. lagom gott sådär ja. men jag deppade inte ihop för de.
en snabb promenix med ozzy, sen var klockan redan 1220 wei nu ska jag åka.

mitt livs onödigaste skoldag. men va fan, jag fick iallafall närvaro, de 20 minuter jag satt i bänken.
men jag var fortfarande lika glad!

sen bar det av till ica. ica är urmysigt. jag gick där med min lilla scanning grej och kollade runt bland maten. jag är kanske knäpp, men jag uppskattar de små tingen. iallafall. :D

därför min inställning är den rätta, därför är jag lycklig. men snart kommer väl ett bakslag, aaaoh med det är iallafall inte nu, och varför ora sig om det som ev. kommer komma. det kommer, vi får ta itu med det då.
idag tänker jag vara lycklig.

och alien, jag älskar dig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback