och så går det frammåt frammåt frammåt

körkort! jag tog det för ett halvår sen, ja det har faktiskt gått 6 månader. sjukt.
men så finns de tre andra nötter i mitt liv som är segon, ida var hyffsat snabb. haha
men nu till de tre.

ellen ... teorin är finito, men så var det den lilla haken med uppkörning! när blir det? så fort hon har insett att tomas är den rätta för henne, vilket är snart!

mathilda .. skulle jag vilja säga är på god väg. teorin avklarad (idag 7/2) wei uppköring bokad, när den sen är, är ett annat mysterium. men jag hoppas på att den är snart!

emma . teorin avklarad. körningen påväg. inte kört så länge, men bil, det har hon. så jävla rätt är det!

så nu är allt grus ute ur maskineriet och snart kommer vi sitta alla fem med varsit körkort i handen, nöjda över oss själva och den största frågan kommer vara,
vem ska köra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

räkna inte med mej;)hahaha

2007-02-07 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback