2007

nytt år.

vad ska jag säga om gårdagen? den var helt underbar, ett perfekt slut på ett perfekt år.
förfest middag hos ulle, hur trevligt som helst! sen till APT där det var så himla lyckat.
jag körde stenhårt på varannat vatten, i början varanann soppa och gissa vem som mår bra idag. det funkade.
ellen och jag skålade på 12 slaget vilket betyder att vi kommer tillbringa nästa år tillsammans. lyckos mig.

nu precis var jag inne på skistars hemsida.. jag är så sugen på att åka upp dit nästa vinter och jobba en säsong. i augusti börjar de söka nya medarbetare. gissa vem ska söka.. jo jag! det skulle vara så himla kul.. min dröm.

mer drömmar i livet? ehm åka till USA är en stående dröm, califonien. oh och florida och massa mer, jag är så nyfiken på hur de har det där på andra sidan atlanten.

en tredje dröm är en lite mindre dröm, men dock så viktig. när jag har min alldeles första egna hund, då har en dröm slått in, just nu vet jag inte vad för ras jag är sugen på, såg en dalmatiner i sthlm, dom är för fina. jag är lite sugen på en till prickig, den mest underbara rasen. men sen finns det jokrar med, en fralla skulle vara coolt, eller en engelsk bulldog eller en amerikansk bulldog. eller nån annan cool. antingen en snygg hund eller cool. aldrig en vanlig. jag vill sticka ut från mängden. lätt att jag vill.

nepp nästa OC avsnitt väntar på att bli visat, sen blir det promenad med ipoden, så jävla skönt är det att ha musik i öronen igen..

trying to be cool yeah


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag funderar också på att söka jobb där nästa vinter! Skulle ju som sagt va sjukt skoj!! Vi kör på det tycker jag! :D

2007-01-01 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback