dagens...

... klädsel: ehm... jeans faktiskt. vit t.shirt. grå tröjja. kul klädsel. imorgon blir de mjukis
... smink: none! haha scabbdag
... frisyr: knut på huvet. jag  var snyggast i skolan idag
... låt: eehm. hey mickey
... vill ha: Min plånbok, bilen är på service, plånboken är i bilen. brrra gjorrrt
... saknad: ork
... roligaste: att jag och ellen fattade VG tal på matten!
... tråkigaste: att jag aldrig kommer klara vg uppgiterna på matteprovet...
... kramar: nej tack, inte just idag
... pussar: dito
... TV-program: har inte satt på tv idag.. men ikväll blir det hockey med marcus
... köp: Godis!
... godis: joo det skulle man kunna säga
... lunch: godis!
... kvällsmat: sallad.. hoppas jag på
... träning: jag gick till bussen.
... läsning: att man inte får provsmaka godiset på vip, stod de på en skylt.. den läste jag!
... ärligaste: påståendet var, det ser förjväligt ut när hårslingan släpper.. svaret va JA!
... snällaste: ellen lånade ut 23 kronor till mig!
... nyttigaste: nyttigheten har lyst med sin frånvaro idag
... citat: godis är gott.
..."åh nej!": när chokladen tog slut!


min dag har varit ful, god, kul och jäääävligt ironisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback