dalsland avklarat

50 års fester är underskattade. det var faktiskt riktigt tjäckt där. lite stelt innan alkoholen hade gett verkan, men sen så, personligen sjöng man inför 60 pers som man inte kände, sing star. jävla roligt!
sen kom stormen, jag kunde inte stänga mitt föntser så det var jääävligt kallt hela natten, gardinerna fladdrade och mitt i natten flög hela fönstret upp. och jag blev liiiivrädd. slängde mig upp tände lampan och drog igen det, så hårt jag kunde! sen var man inte rädd eller så...

sen dagen därpå vaknade man av suuus. gick upp, åkte till fam. jalkmar där frukosten stod dukad. den enda nackdelen var att strömmen hade gått. det fick vi inte tillbaka på hela dan!
vi satt där med massa tända ljus och pratade, sen spelade jag kort, mot 4 dåliga förlorare, martin, andré, jonatan & sebastian. haha gissa vem som utklassade dom så totalt. haha JAG. 

sen var det hemdags äntligen. mamma va döorolig att det skulle ligga träd, eller rasa träd, jag tror seriöst att hon trodde att vi skulle dö. haha men här är vi, hemma och helskinnade. med en 50 års fest i livets bagage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback