en härlig dag i januari

idag började jag dagen med att ställa om min väckarklocka. eller stänga av. lov är la för härligt, sov och njut. det gör jag.
sen åt jag frukost, ellen hör och häpna.. wei nytt år, nya vanor
sen åkte mamma iväg, jag och ozzy helt själva. myyys
jag tänkte nu går viu en lång promenad, men eftersom ozzy är valp tröttnar han snart, vi fick ta en kortare väg, det var inte planerat. big no. i allafall en stor bil körde assakta bakom mig. guess who. jag säger inget. sen sprang vi över fotbollsplanerna.. älskade ozzy
got to go, resten kommer, spänningen är olidlig....

resten av dagen spenderade jag med maria, vi tittade på fucking åmål&åkte till stan.
sen sa vi hejdå och jag åkte hem, ringde emma och sen sågs vi + ellen , men ellen var tvungen att gå, hon skulle åka till arla. fråga inte vad hon skulle göra där, för jag vet inte...
jag och emma åkte till vip, köpte äckligt mycket godis och chips hyrde beck och sen hade vi en kanonkväll.



imorgon ska jag till tandläkarn 0950, lyckos mig... haha jag kan inte annat än skatta åt livet. det är för underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback