hurtig gris snabbris

sånt kanon ris. klart på fem minuter . och ja, jag vet att det är fett onyttigt bara snabba fibrergrejjer, men det är gott och det går snabbt att laga och det är det som egentligen spelar roll, enligt en idiot som mig.

dagens skönaste. mamma&pappa ska till sthlm imorgon. dvs jag är ensam hemma!  och till det hör att dom inte kommer hem förrens på torsdag!

idag har vi på bollspelen spelat flaggfotboll, en snällare variant av amerikansk fotboll. det var segt, men lite kul faktiskt. en i gruppen, karin var skitbra på att kasta, ( hon hade visst bröder som spelar amerikansk fotboll så hon hade lärt sig av dom) och då frågade dom som var där från flaggfotbolls förbundet om hon ville vara med i deras landslag. hahaaaa karin ba öööhm nja. 
lite coolt dock.

framför mina ögon öpnnar sig en solig väg till dig. tjadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback