JA

nåt kul har hänt! jag och mathilda satt i och käkade i skolan. tänkte lite på det trista livet, åkte hem till mathilda där hon skulle hämta teoriböcker och åka och plugga, men då fick vi typ panikgaletanfall, vi drar till göteborg, jag har fyll tank, men det är jäävligt långt... LAGER. och så blev det. en otippad roadtripp. så jävla kul! det var bus enkelt att hitta. mathilda var gallant på att läsa karta, men du det finns två ryd. haha
sen var det en nära döden upplevelse, en lastbil kom, tog ut sin sväng och där kom vi, mathilda intog fosterställning , min hjärna stannade upp för en sek. sen bromsade jag och körde ut längs kanten, och vi överlevde, fii fan.
köpte en ascool t.shirt, köpte en likadan åt emma. wei
sen körde vi hem i ett kolsvart småland. lite läskigt! men en erfarenhet rikare. yesbox
pizza nu!

jag älskar spontalitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback