katten gal i granens topp

sicken gårdag......
innebandyn var så himla tråkig, förlåt. men jag tycker inte det är kul.. haha jag fick typ panik.damp,ångest,ilska attack och ville åka hem. men mc donalds fick mig på andra tankar! kääääk.
så vi åkte till mcd, satt där i nån timme, sen intog vi mathis säng. skönt svar ja. sen var det omttaggning på G. jag och emma mot tapeten, var liiiite tidigt så vi åkte och köpte choklad och det var gott svar jaaa.
sen nytt försök, tapeten! och nu va de folk! rikigt mycket folk! hur kul som helst.. kvällen blev lite utav en sån kväll men attid kommer att minnas. schyynda schyynda.
wallins rör. emmas sommarflört. jääävla va kul de va. sen blev det fight en cm ifrån mig. luuugn för skön tänkte jag men icke. dalmas nr 1 ryckte in och löste problemet. så jävla kul.


schyyynda schyyynda. schu sekunder. tänk på lagäää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback