lalala

januari

8/1 börjar skolan, sista terminen ever.
13/1 åker jag till dalsland. kan bli kul - vill du så kan du, remember-
14/1 flyttar linnéa hit och jag ska sova hos henne första natten i hennes nya lägenhet, en två på torpa. så himla kul att hon ska flytta hit, inte för att hon flyttar hit för att jag bor här, men jag blir lycklig ändå. haha

nån dag börjar fotbollen igen, jag har saknat det lite faktiskt, men det vill man inte erkänna, damn jag är så beroende av det, kommer jag nånsin kunna sluta. tror knappt det. jag bara längtar efter att få springa alla dessa jävla intervaller och jobbiga springövningar, jag längtar efter att få kampa mot en annan i ösregn. jag längtar.

4/1 och 8/1 ska jag till tandläkarn, två gånger på fyra dagar. tandläkarn måste älska mig.
nån dag ska jag träffa maria. my darling,
sen kommer det komma in sjukt mycket fler saker men just nu är jag rätt nöjd med januari som den verkar. goooosh kan inte fatta att linnéa verkligen ska flytta hit, det känns så overkligt.

och sen har har insett. äsh det var inget, varför grubbla över nåt som ändå är skitsamma.

positiviteten är på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback