promenad i ösregn!

då menar jag ösregn, men jag hade prackat på mig mössa, tjockjacka,vantar,vinterskor,raggsockar och tights sp jag märkte inte ens av regnet förrens jag kom till gator där bilarna kör, då såg jag shit det ösregnar verkligen! då tänkte jag att alla bilister tänkte, ååh stackars henne som är ute och går i detta ösregnet, men ack så fel de hade. jag var så glad så, gick och skrattade för mig själv. regn va fan lixom.

och våran promenadsrutin, den är loveli. först springer vi över fotbollsplanerna och leker, eller ozzy leker jag försöker hålla mig på benen och inte råka trampa på honom, sen går vi upp mot c plan, där finns en stig som leder ut oss på gång banan. där kan man välja fyra olika beroende på vilket humör jag och ozzy är på, den vanligaste vägen vi går är : in på en av villagatorna, ut på herkulesvägen och hem.
ett annat alternativm när vi är pigga är att gå upp och runt ärtlandet, då blir det lite längre, om vi inte ska gå så långt, typ på kvällar då går vi bara gångbanan hem igen, sneddar över minigolfen, och tillsist om vi är sugna på skog går vi genom skogen hem.
alltså fotbollsplanen är grunden till våra promenader, en bra start! han älskar det och jag, jag säger ju inte nej att gå förbi där heller.

LYCKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback