slut

jag hade tänkt att skriva nåt kul. men vad skulle det vara? jag ska till tandläkarn imorgon kl 0900. sen har jag inte lektion förrens kl 11. den är go. och det var ju inte så kul, så nu ska jag försöka komma på nåt annat kul att skriva.
jo jag trillade på fotbollsplanen innan idag. jag gjorde en favorit i repris, sprang, halkade och satte ner en hand i gräset, sen stod men i en break dans position. det var lite kul faktiskt, men inte kul nog..
hum
roligast idag var nog ändå när vi tittade på ursäkta röran, vi bygger om hos ellen. gosh det var faktiskt roligt!

nä min dag har varit rätt död på fronten kul. heldöd faktiskt. men det är bara att dra på smilbandet och tänka att snart är det  natt, och efter det kommer en ny dag.  hoppas det händer lite mer kul då.
eller just fan, dagen börjar ju med tandläkarn. det kan ju inte bli annat än bra.....

nu ska jag gå ut och gå. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback