to the tapeten

igår. dagen började segt. tittade på konståkning samt slalom. kul. sen gick jag upp. körde mamma&annelie till hockey. handlade och gick en promenad. ojoj. sen hade man huset helt för sig själv. dock längre än vad jag hade trott. kl åtta blev jag förbannad då hade jag vatt hemma i 6 timmar. och ville nu göra nåt annat. men jag fick glatt vänta en timma till. kl 2100 kom mamma hem och jag kunde gå ut.
tapteten nästa med emma! pino i början där ja! men sen. kom vår räddare sanne! wei men det sög rätt fett på tapeten just för stunden så vi tog bilen till först mcd, sen ville sanne hellre ha pizza, mot evergreen.
pizza blev det. mmmm.
sen tillbaka till tapeten. nu var det kuuuuuul så jävla kul!
vi var där till stängning... IGEN
emma som avlutning på kvällen, halkade på en isfläck skrek så in i. shit jag blev rädd. haha men ingen större skada skedd.
idag har det inte hänt så jätte mycket. träning. wei. laget suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback