vilken jävla dag!

ah som ni alla vet så började dagen med att misslyckat ica besök. okey jag ser ironin i det. haha
sen fortsatte de med en underbar lunch! sicken go kycklingpasta jag fick till :) helt stolt.
sen åkte jag in till stan... hittade inget. och jag som till och med tänkte shoppa upp 200 men icke.
attans där sparade jag 200 inte likt mig!

sen kom jag hem, då brakade helvetet löst.
mina föräldrar är i sthlm, alltså jag är ensam hemma. jag hade lovat mamma att inte tända några ljus
 "en olycka sker så lätt" citatet kom in. kl 0800 på morgonen okey.
men idag när jag satt och pluggade kände jag att mysfaktorn måste höjas. så vips alla mina ljus tändes.
än så länge inga olyckor.

olyckan dök upp när jag hade som mest bråttom då jag var försenad till träningen.
jag skulle springa in i mitt rum och släcka alla ljus. det första ljuset jag såg stod på min hylla ovanför sängen, jag slängde mig fram i sängen tog tag i hyllan och blåste. men när jag släppte hyllan så åkte hyllan ner i sängen! allt på den följde med i fallet. och på hyllan stod två fulla vattenglas. allt vatten flöt ut i sängen allt blev så jäkla blött. och jag blev så paff. min tryckare åkte ner, alla batterier flög ut.  gaaah panik.
jag skulle hämtat upp ida för 5 minuter sen.. där stod jag med en hylla i handen helt blöt säng men jag log.  jag log. haha vad ska man göra, det hjälper inte att bli sur. så jag la glatt hyllan på sängen sprang ner och åkte till ida och sen tränade vi.  vilken jävla träning sen.

sen när jag kom hem tänkte jag. nu jävlar ska jag visa att jag kan. jag ska skön skruva upp hyllan själv!

and of we go. började med att försöka skruva i skruvarna i samma hål. men icke.. helvette tänkte jag.
plan b. det finns nåt som heter plugg! jag letar fram en sån och skruvar i. och efter en liten stunds letande hittade jag tre pluggar. började att trycka i en. pluggen var mycket större än hålet. men jag tryckte för glatta livet, insåg efter att halva pluggen var i, detta går inte.
plan c..
har jag en plan c? ja! jag gör nya hål! och planen sattes i verket. och det funkde! det var jävligt jobbigt, men efter ca 40 minuter satt min hylla på väggen igen nån cm högre än innan, men det syns inte.

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback