wohooo

sluta drömma om det ljuva livet, vi kommer aldrig vara med om det.
be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde.


idag vad jag hos tandl. 0950, 0955 var jag klar. tack. tack kära tandläkarn för att du fick mig att gå upp så tidigt och så att jag kunde njuta av hela dagen.. jag är verkligen tacksam.
i all min tacksamhet så åkte jag till A6, kl 1002 rullade jag in med bilen på A6 parkering, jag kunde välja och vraka plats, det fanns massa, gud vad bra lixom. 
på a6 var det öde, jag och ett 20 tal pensionärer. det var ju iofs skönt det med, de gamla kollade lite på mig, dom måste tänkt, åh vad underbart med ungdomar som är uppe så här tidigt.
sen gick jag till åhlens, där fanns ett svart nagellack, äntligen. jag köpte det och min underbara dag fortsatte.
kom hem, min mamma övervägde om VI skulle städa, jag ska inte städa sa jag, då, som en uppenbarelse ringde mormor, och frågade om vi ville komma på fika. jaa för fan. tack mormor du räddade mig från städning, jag är evigt tacksam.

till mormor, fikade och hade det trevligt, sen åkte vi hem eller inte hem vi åkte till ica maxi, mamma gick in och handlade och jag skulle gå hem med ozzy, men efter ca 15 meter totalvägrade han att gå. det vara bara för mig att bära upp det lilla livet och traska hem, jag skrattade lite åt situationen, kändes som om alla råglodde på mig. två tutade. jag kände mig lite lätt rolig, men va fan, den bjuder jag på, det kunde varit värre, det kunde ha börjat regna. det finns alltid två sätt att se en situation på! sen kom jag hem, insåg, mamma har nykeln, så var man utlåst. men jag blev inte bitter, satte mig under taket vid dörren och väntade snällt.

så långt har min dag varit helbra. jag fick ju faktiskt en tandborste hos tandl. med en som borstar hela tanden både på fram och bak. om ni fattar. helt perfekt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback