5 km senare

jag saknar dig, saknar dig så.
fick ett infall, eller ska vi säga behov av att vara ensam och tänka, så jag tog min enda vän som har en mun men som inte kan tala, ozzy och gick ut. tänkte gå en 10-20 minuter, men med ipoden i fickan och med världens bästa depp/pepp musik i den så blev det en längre promenad. det satt fint. eller aah. allt var ok tills det att ipoden la av, mitt på en öde solåsväg. jag och lastbilschaffisarna. lite rädd var jag måste jag erkänna.
ah huvudet är hyffsat rensat. men fanfanfan. jag kunde klarat mig utan att veta. för ibland är det bättre att inte veta.


nej dags att sluta tänka på det. hon är pasé. borta, gone.

imorgon ska jag gå upp vid 0800. gå en långpromenad med ozzy, då med nyladdade batterier i ipoden.
vid 0930 ska jag vara hemma och gå in i duschen. 1000 är det frukost. 1030 cyklar jag till jobbet.
1100 börjar jag att jobba. 2030 slutar jag. hemma 2100.
eller så skiter jag i allt och går och dör.


HAHA! kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback