aha :)

gårdagen blev hektisk. jobb.hem dusch,planera lite till napa. och gissa om ni inte glömde lappen hemma hos mig. hahahhahaah jag ska försöka att ta hand om den, just för tillfället vet jag inte riktigt vart den är.
sen efter planeringen var det in till stan fort som bara den. personalförfest stod på schemat. och det var väl kul. haha jag drack två cider sen tänkte jag nej fy fan. inte mer denna helgen. det kändes lite uppdelat på förfesten så jag och mina grabbs tänkte nejnej nu är det dags för pizza. joel kunde dock inte fullfölja trippen till amigo utan sprang hem... haha så kvar blev jag andy&hanzén. tre döda själar satt och åt länge. typ 1.5 timma haha men det var trevligt. fick veta endel saker som man blev lite glad över =) synd bara att vi inte kommer jobba mer tillsammans på ett tag nu... å andra sidan har jag ju möjligheter till att nå dig. den som lever får se.
ah well nu ska jag väcka linnéa så vi kan äta frulle, sen ska vi ut och springa, sen ska vi åkte till stugan och hämta ozzy =) min lilla plutt!

she's so happy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback