ännu ett blogginlägg

jag är helt jävla slut. 11-2030 var den värsta tiden. hathathat. imorgon jobbar jag 8-17 helt ok. sen ledig torsdag, jobb fre.lör.sön. sen är jag ledig i 10 dagar :D LOVELI. det är så efterlängtat! jag måste vara dum i huvet när jag skrev upp alla mina tider. detta tar död på mig.
aah men nog.


napa snart. napa snart napa snart. jag har börjat handla lite smått. käk&hygiensaker. mammas ica kort... lite dåligt samvete. är jag bortskämd kanske.... haha.
ah men jag måste ju ha mat. och tandborste. resten var kanske liiite onödigt. men.

på torsdag ska jag rida! jag är inte jättetaggad nu iom att jag är slut i alla kroppens muskler. men det ska iallafall bli sketaskoj. jag, mamma, linnéa, en vän till mamma, hennes dotter och dotterns kompis. sånt megagäng


nu ska jag dyka in i harrys värld. vi ses kanske aldrig mer.


lips of an angel - 14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback