ett brustet hjärta är ett sorgligt sätt att starta nånting nytt.

vilken toppendag. jag gick upp kl 0800 för att inta ica maxi och köpa smoothie saker, (nej jag kan inte stava till igridienser... wtf) aah kom hem med hallon,jordgubbar och glass, sen tog jag fram mixern och började kötta ner allt och vilken smoothie det blev. men dessvärre gillar jag ju inte smoothie, då kanske nån jävel undrar, varför lägga ner så mkt tid på nåt man inte ens vill ha. joo för jag har ju världens bästa vän som fyller 19 i dag. och jag ville göra nåt annorlunda, så ja jag mixade ihop en smoothie alá lollo :D den blev sjuuukt fräsh om jag får säga det själv =) iallafall  Grattis min lilla prinsess Ellen <3

så, dags att sova. jag kommer somna gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback