godmorgon.

min nya mobil är toppen! vaknar till goaste låten, så stänger jag av låten, och så står det godmorgon! hur trevligt är inte det då? jätte trevligt! haha nörd.

idag står så mycket som jobb&film på schemat. jag jobbar 12.15-18.30 kommer jag få stå i kassa, kök, eller kommer jag kanske få städa ute i matsalen. will se. helst vill jag nog vara med grabbsen i köket. kassan kan bli lite stressig idag, för mig. rookien.
aah lite allmänt snacka så här en lördag morgon. det är väl alltid trevligt.

ayia packningen går fortfarande dåligt.jag har inte tvättat allt, jag har inte valt ut vilka kläder som ska få äran att bäras av mig. eller svårast av allt. SKOR. maten är klart iallafall. makaroner,korv,nudlar,soppa och saaaaft :D
jag har även köpt en ny tandborste, en rosa, matchar min nya rosa deo och min nya rosa tvål och min nya rosa anskitskräm. hum nåt mer rosa? min bikini =D

nepp nu ska mitt hår få en omgång av fönen. ha en trevlig lördag allesammans.


when you're gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback