jag är inte död

bara lite frånvarande. av sina själ.
helgen har varit hur bra som helst!. förfest hos ellen! hur kul va inte den då? så kul! och god =)
sen var det jobb för hela slanten i lördags 9-16.. det roligaste var när carro och jag upptäckte att vi "dejtat" om vi nu ska kalla det så, samma kille. haha vilket as han är.
aah på kvällen kom andreas hit.. det var hur fint som helst. sova i 90 säng var ju inga problem.. haha jag sov som en gris. söndagen var en dag i packningens tecken. för gick vi på A6. haha och aah kul va det, inne på hm.. bossar hon över dig? eeh.. haha han blev min lilla bitch för en kort sekund.  vi åkte vidare hem till honom, packade och var ute och gick. vilka jävla hus dom har där uppe. inte illa. utsikten var inte att klaga på heller.
sen åkte vi in en snabbis till stan och käkade pizza. träffade naturligtvis folk vi känner. aja. officiellt med andra ord.
hem igen.. sen stannade jag till tolv. sen var det jag som var tvungen att åka hem, för idag började jag kl 0700. den var jobbig. och nu är han i en buss på väg till värmen. kulkul.
haha, men det roliga är att det är sjukt fint väder här hemma. det dumma är att jag inte utnyttjar det..
haha i love my life.

jag ska iallafall bli brunast, och det är du som kommer få tatuera dig. punkt.


vi kommer att dö samtidigt du&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback