Told you I will be here forever.

efter regn kommer solsken.. ja man kan ju alltid hoppas, men om man ska lite på pär eriks vädernyheter så verkar det som om det ser mörkt ut på solfronten. regn regn regn regn. aah bara att bita i det sura äpplet och le. det kommer trots allt bli en vecka i napa. om det regnar där. då vet jag tusan inte vad jag gör. så bäst för vädret att det inte regnar. annars får det med mig att göra.

så denna regniga dag har jag personligen uttnyttjat till max. simning i dag på morgonen. haha kondisen har väl varit bättre. sen dammsög jag hemma. sov lite. åkte till ica köpte godis åkte till emma, såg en kass rulle. åkte hem, åt , åkte till emma, hämtade ellen i staden, så slutade det hela här.
senare ska jag
-dammsuga och snygga till rummet... yeah right
-måla mina naglar, diskretfärg. hoppas inte bossen läser detta ... haha
-titta på DH
-gå med ozzy i regnet.
- tvätta arbetskläderna

jag tror jag har fått med allt.

i helgen åker mina kära föräldrar till öland, världens ironitripp. mamma känner en pers på hela resan.. pappa. pappa känner alla iom att de är hans kollegor. haha mamma är aningens skeptisk till det hela. det roliga har inte ens börjat och så satt jag&mamma och tittade på vädret igår. HAHA. ösregn på öland hela helgen. joo men visst. 50-80 mm ska det droppa ner. och ironin är ett faktum. personligen ska man jobba. och ja. det är kul!


och just det alice timander. ush. tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag såg dom på McDonal's i Vetlanda :P

2007-07-05 @ 21:01:48
Postat av: Ylva

Jag såg dom på McDonal's i Vetlanda :P

2007-07-05 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback