älskling, jag är hemma nu.

världens roligaste dag, nästan iallafall. dagen började med att jag cyklade till jobbet i regn, jag drog på kepan och satte på ipoden och cyklade glatt iväg. på vägen möttes jag av översvämning och massdöd bland igel/snigel populationen. så jävla vidrigt. kom till jobbet, insåg att jag skulle jobba med ett sånt jävls nice gäng, och allt blev perfa. jag blev självklart offret för allt. är man själv tjej i köket är det smällar man får ta. bäst igår var:
- jag förstår att du inte fattar, du är ju fruntimme och BLOND.
jag blir dölack, vänder mig om, så hör man chefen, JAG HÖRDE DET DÄR. haha och alla lägger asgarvet.
mitt jobb mitt jobb.
sen efter 10 timmar på donken cyklade jag i illfart hem och duschade och bytte om, utgång stod på schemat.
mot o'learys, jag mathi&epa. hur trevligt var det inte där då? kanske hur trevligt som helst. tre öl, två smokes senare och ett antal timmar senare skulle jag, math & friday komma hem. vilket gick sisådär. bussarna hade slutat att gå, så vi tog en taxi, och han var ju dum i huvet den chafförn. när vi v'l var framme hos mathilda. först hittade han inte ens dit, vi sa ljungarumsskolan, då trodde han ljungarum och taxametern gick ju upp i hundra på två sek.  så säger han ni får ju skylla er själv när ni säger fel, jävla karl. sen när vi kommer fram då ja. ska han dra mitt kort, det funkar inte. och jag hade t.o.m visat mitt kort innan och frågat går det betala med detta? ja sa han då. och körde.
ah så testade vi alla kort, inget funkade, han tog mina kontokorts uppgifter och ska dra 161 kr imorgon, alltså idag. hur fan han nu kan göra det. jävla bullshit. hur kan nån ta pengar från mitt konto utan att jag godkänner och skriver under frågetecken. åka aldrig med kungstaxi, om ni inte har kontanter.
nu sitter jag hos mathi, har stöttont i magen. woho. frulle ja tack, men de andra sover. jäävla fullekajjor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback