en lista, snodd av Ylva ;D

Har du pojkvän?
nesh!
Vilken hårfärg har du?
blond
Hur gammal är du?
19
Vad ska du göra ikväll?
sova
Är du ofta seriös?
Nej
Gillar du att kramas?
hum jodå, ibland
Hur många biologiska syskon har du?
Två
Har du utländska föräldrar?
Nej
Saknar du någon just nu?
Jo det gör man väl alltid
Mjukisbyxor eller Jeans?
JEANS
Bada eller Sola?
Sola!
Har du fräknar?
nonononoo
Favoritgodis?
allt med choklad.. typ.
Anser du att du är stark?
JA. starkast i stan.. förmodligen
Är du kittlig?
Skojjar du eller?
Vad heter/hette din första kärlek?
huum Erik, för lääänge sen
Älskar du honom/henne fortfarande?
neeesh
Vad har du för mobiltelefon?
Sony Ericsson. nåt.
Har den kamera?
såklaaaart :D
Vad har du på dig nu?
haha fan att den frågan kom, ellens flece mjukis, min för stora ullaredströja, samt ett par omatchande strumpor. så snyggt
Hur mår du?
GREATE.
Vart har du ont någonstans?
I axeln, sen fallet tidigare idag.
Vem kramade du sist?
haha ett träd, skulle testa om det var blött innan idag. ohyes. jag är iallafall ärlig
Vem pussade du sist?
ozzy "osbourne"
Vem vet mest om dig?
Jag själv, såklart!
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn?
mellan 25 och döden.
Vad kan du inte leva utan?
just nu, min harry potter bok. hahaaaaaaaaaa ärkte tönt, ja vet
Tänker du gifta dig?
eeh väldigt svårt att tänka mig i den situationen nu. maybe baby
Är du förlovad?
HAHA. gud nej
Har du något fint halsband?
jaa! massor
Är du bisexuell / homosexuell?
det tror jag då inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback