en regnig tisdag.

dagen började med att jag vaknade av att min hund rev på min dörr. bara att gå upp och öppna. slängde mig i sängen igen. ozzy hängde naturligtvis på och där låg vi och mös ett litet tag. sen fick jag en ide, vi går ut och går i ösregnet, det kan väl bli mysigt. sagt och gjort. ozzy gick från sin bländande vita färg till lite mer lortbrun på ca en minut. men det var väl trevligt tänkte jag.. efter en halvtimmes promenad befann jag mig återigen i huset. sittandes i en soffa och år frukost. leverpastej mackor & vatten.
nu kanske ni tror att jag har värsta softa dagen framför mig, men där tror ni fel. jag börjar jobba kl 1400 och ska jobba till 2030, alltså stängning, alltså slänga äckliga sopor antagligen blöta också iom vädret.
innan jag ska CYKLA till jobbet, ja mamma tog bilen. och sa lite tjäckt men du kan ju ta regnkläder. haha kul.
aah men innan jag börjar att jobba så ska jag:
- duscha - mitt hår är i stort behov av schampo -
- laga mat - yes du läste rätt, jag ska ha med mig lunch låda idag. grillad kyckling, vildris,yougurt sås,feta ost samt gurka med ost dip.
- äta lunch - jag blir hungrig ofta - 
- kika in olika spa ställen i Åre
- hitta nåt bra ställe där jag, linnéa och ev marcus kan rida islandshästar, i ja just det ÅRE



ah men nu är klockan 11. om 2 ½ h måste jag cykla hemmifrån. alltså borde jag sätta igång med min lista.

TJIPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback