jösses!

schleten som fan. IMORGON är jag ledig! och det är så himla skönt!
sommaruppehåll i fotbollen med. får se hur mkt träning det kommer bli för min del. haha
mitt mål är promenader, vilket kommer bli av, jag har ju hund för tusan. sen är det tanken att jag ska springa några gånger i veckan. får se hur det blir med den biten...... jag är ju inte hurtbullen nr 1 direkt.
cykla till jobbet skulle jag ju iofs kunna göra. men hur många gånger kommer jag göra det? haha max 1
hur många gånger kommer jag orka laga egen mat och ta med när man har världens goaste käk på jobbet. max 1.
haha jag är dömd, jag kommer bli fet.igen. fet&rik.                 ;D

aja nog om fett. idag har varit en hurtig dag. jobbat massa timmar = förbränning, spelat en fotbollsmatch 90 minuter = förbränning, druckit sprite zero, det utan socker, när jag kunde välja fanta... iofs kunde jag ju välja vatten. wtf. sen åt jag bara en cheese, dock med extra ost. just det gick ju morgonprom också. fan vad duktig jag äääär..

om en vecka kommer lönen =) förhoppningsvis har jag inte käkat upp den.....



nu ska jag gå och läsa harry potter, bok nr 5. yes nu är jag officiellt en tönt också, en tönt som snart kommer bli fet.
piiiinsamt!


ett blogg inlägg i ironins tecken :D


i'm just a teenage dirtbag baby, come with me friday, dont say maybe :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback