nemen tro fan att man trillar.

haha aah ännu en dag på jobbet är avverkat. en jävligt rolig dag. har skrattat mig igenom hela dagen. och självklart blev jag mobbad endel, hum idag var det nog mest för att jag lyssnar på håkan hellström och för att jag är tjej. haha. jag och grabbarna i köket, men får inte vara allt för känslig.
men det roligaste under hela dagen var nog ändå när jag skulle gå med sopor, andy tvingade mig, så det är typ hans fel hela grejjen. jag kom tillbaka med sopvagnen och såg jacobsson&cunne inne på majoren. vinkade glatt och så, sen skulle jag gå vidare, tappade fotfästet i den blöta asfalten och trillar. kikar sakta upp och hoppas att ingen såg mig, tro inte emma och emma sitter och aaasgarvar. haha det var bara att skratta med dom. och jag kilade illa kvickt in. haha sen när jag kom in kunde jag inte sluta garva så jag var ju tvugen att berätta för alla vad som hade hänt, och jaaa alla skrattade och tyckte jag var en lattjo liten pryl.
en annan kul grej idag var att en ny skulle inskolas och så satt hon och källe - chef typ - i pausrummet och jag skulle ha lunch. duktigt som jag var skulle jag värma  min mat, men icke sa nicke då hade de kopplat ur micron för att kunna kolla på nån film instruktion. aa wellwell tänkte jag jag flyttar micron. haha sagt och gjort, men så funkar inte det uttaget, tjejen måste ju trott att jag var dum i huvet. sen fick jag kila ut i lobbyn och värma min mat så alla såg. haha det  var kuuul. på nåt konstigt vänster blir jag alltid teamets clow. jag är väl lite utav en clow. jag vet inte hur många gånger jag har klantat mig på senaste tiden. jag fattar inte hur jag bär mig åt.

imorgon är det nya tag på jobbet. 10-20 sen piren. men först ska jag steka hamburgare med mina älsklingar i köket :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback