oh nej vem fan är du?

göteborgs resan innehöll det mesta.. fest,fylla,drama,danskar,shopping,bil"krockar". men det man kommer minnas längst  är absolut natten mellan fredag och lördag, ellen fick oväntat besök, så att säga! haha roligare grej får man ju leta efter. haha
jag blev påbackad på heden, kvinnan som körde bilen blev fly förbannad på mig. haha du kan ju inte köra så nära. haha neej men du kan ju inte backa om det är nån där. vad skulle du sagt om det var ett barn, neej du får inte springa förbi min bil när jag backar. idiot! men som tur va så klarade min favvobil trycket, det blev ett svart streck, minne från gbg så att säga. mamma&pappa mest skrattade. tur var väl det.
haha. göteborg göteborg. personen med blåa pyjamas och röda/oranga tår är lätt dilemmat, vem fan var det?


idag har jag jobbat&spelat match vi förlorade med udda målet, men jag satte en frispark. heeett!

nej nu är det bara studenten som gäller. det är ta mig fan helt jävla sjukt!

image149 
favvostället!

image150
image151
favvoflicksen

image152
och så favvobilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback