smärta!

ursäkta midsommar, men nu ska jag berätta om det mest smärtsamma jag har varit med om på länge, när jag kom hem trött och sur från stugan, gissa vad jag gör då, jo smäller igen ytterdörren på mitt egna pekfinger, allt blev svart och jag kommer bara ihåg hur jag skriker. nästa gång jag ser är jag i köket och ligger på golvet och gallskriker. haha ni fattar inte hur ooont det gör att klämma fingret. nu är det svullet och nageln är blå, och det är jättesynd om mig.

aja. man kan ju se det från den ljusa sidan även. det var ju tur att smällen inte tog längre in på fingret, då skulle det nog gått av.

nu håller jag på att designa mitt egna kontokort.. testar lite olika bilder. fatta coolt!


här kommer lite bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback